15 מפגשים, 4 שעות אקדמיות כל מפגש
סה"כ 60 שעות אקדמיות.
תוכנית הלימודים:
הכנה לפגישה עם לקוח
מודל ההשפעה והשכנוע ו4 שלבי המכירה
למכור אחרי שמכרתי
הגדלת המכירות
טיפול בהתנגדויות
מכירה טלפונית
הצבת מטרות ותכנון משימות
מוטיבציה
סדנת חשיבה חיובית
הקניית כלים ודרכים להגדלת מכירות ולסגירת עסקאות בהצלחה בסביבה תחרותית
לימוד ותרגול אינטנסיבי וחווייתי של מכלול המרכיבים המשפיעים על תהליכי מכירה בעסקים קטנים
שכלול מיומנות התקשורת הבינאישית והעסקית והקניית כלים לטיפול במגוון סוגי התנגדויות